Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 21 grudnia 2015

SAL Needleroll "Christmas garland " Olgi HDstitch

Witam serdecznie !!!

Dziś krótko i na razie tylko jedno zdjęcie.
Jak już nie wiem, za co się zabrać przed Świętami, to wpada mi informacja o SAL"u u Olgi HDstitch.
Pierwszy etap skończyłam i zdjęcie wysłałam do projektantki, ale jutro zrobię więcej. Do 21 czasu moskiewskiego zdjęcia gotowego pierwszego fragmentu wzoru muszą się znaleźć u projektantki i wówczas Olga HDstitch wysyła drugą część schematu.


Haftuję na lnie obrazkowym 25 ct firmy Permin w naturalnym kolorze. Muliny w kolorze białym - nr 1, czerwonym - nr 46  z firmy Anchor, mulina multicolor DMC nr 4045 oraz koraliki TOHO round 11 Silver Lined Ruby.

Wracam do obowiązków :), a Was pozdrawiam cieplutko !!!

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny fragmencik. Zajrzałam do Olgi, ale teraz nie mam czasu by się przyjrzeć co to wyszywacie - zostawiam to na po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj :) Olga ma albumy ze wszystkimi SAL'owymi pracami. Część wzorów jest płatna, ale niektóre darmowe. Tylko trzeba w ciągu 3 dni wyhaftować podany fragment i wysłać zdjęcie na podany adres, wówczas dostaje się kolejny. Termin kolejnego 24.12, czyli w nocy haftowałam 2 część, żeby dziś wysłąć, bo jutro mam w domu całą rodzinę.

      Usuń