Witam serdecznie !!!

środa, 30 grudnia 2015

Wisior z kameą dla L.

Witam serdecznie !!!

Lubię kamee i jeden z moich upominków świątecznych, to wisior z kameą.
Wybrałam metalową bazę z gwiazdkami w kolorze srebrnym o wymiarach 61 mm x 48 cm, do której pasuje kaboszon 30 x 40 mm.


Po wklejeniu kamei, okazało się, że jest ona minimalnie mniejsza od otworu w bazie.
Nie podobało mi się i postanowiłam wypełnić lukę :)


Wykorzystałam  TOHO Round 15 Nickel, oplotłam kameę jednym rządkiem koralików i wkleiłam do metalowej bazy. Myślę, że dobrze się to razem skomponowało.




Ja jestem w szpitalu, a ten post powstał kilka dni przed Świętami..... Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i szybko wrócę do domu.
Pomyślcie o mnie, to pomaga - już nie raz się o tym przekonałam :)

Pozdrawiam serdecznie !!!


8 komentarzy:

  1. Tereniu, myślę intensywnie!
    Kamea jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu kamea jest cudna.
    Posyłam same ciepłe i dobre myśli :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super,zdrowia zdrowia zdrowia ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego serca życzę Ci dużo zdrowia i jak najszybszego powrotu do domku.Wisior jest przepiękny ,ja też lubię kameę i marzy mi się broszka z nią.Niech rok 2016 będzie dla Ciebie i Twoich bliskich pełen radości i pomyślności a przede wszystkim zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo, dobre myśli bardzo pomogły podczas zabiegu !!! Niech Wam się życzenia noworoczne spełniają !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała i bardzo szykowna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam dziękuję <3 <3

    OdpowiedzUsuń