Witam serdecznie !!!

piątek, 18 grudnia 2015

Serduszka lniane - część 3 i nie tylko....

Witam serdecznie !!!

Jeszcze raz szyte ręcznie lniane serca, tym razem z dodatkiem kolorowych tkanin bawełnianych, wstążek oraz dzwoneczków lub aniołków.
Zdjęcia grupowe zrobione na szybko, bo wiało paskudnie na balkonie : :)


Drugie zdjęcie całkiem fatalne, ale teraz już ciemno. Muszę innym razem poprawić.  Serca są w kilku rozmiarach, będą dekorować okna, wianek na drzwi lub stanowić przywieszki do prezentów.

Przy okazji jeszcze serca wykonane w innych technikach :)

Kiedyś dużo podobnych robiłam, mam jeszcze kilka  - kartonaż. 


Pokazywane już dawno temu serca, tylko takie zostały - mój ulubiony patchwork bez igły. Może jeszcze kilka styropianowych serc ubiorę w ładne szmatki.

Spokojnego, miłego przedświatecznego weekendu  Wam życzę !!!

10 komentarzy:

  1. Jejku jakie piękne. Pozdrawiam i też życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie serduszka w Twoim wykonaniu są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ich,aż nudno :), a jeszcze jedno mam wyhaftowane wg darmowego wzoru DMC.

      Usuń
  4. Wspaniałe, różnokolorowe, super motywy :))

    OdpowiedzUsuń